Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

San Francisco dag 4 - Stanford Mall

Publicerad 2016-05-24 07:04:02 i My Life,

Måndag idag vilket betyder skola för Carro. Dock hade hon bara en lektion så hon var hemma vid 11 igen. Men innan det så var i alla fall jag och Rebecca ute på en promenix och sen gjorde jag ett träningspass. 
 
När vi var fixade och klara åkte vi ut till Stanford University och Stanford Mall. Där gick vi och kollade i fancy butiker som Apple, Sephora, Louis Vouitton, Michel Kors. Jag köpte en beaty blender och en primer från smash box på Sephora. Vi tog även en god fika på Starbucks. 
 
Senare tog vi bussen hem för att Carro skulle hinna plugga. Innan vi skulle ut och äta och åka vidare på lite sightseeing. Jag och Rebecca hade lite photoshoot medan hon pluggade. 



 
Nu har vi precis kommit hem. Vi var i väg och ät middag på en Grekisk restaurang och kollade var Facebook och Apples kontor ligger. 







 
I morgon går Carro i skolan till halv 3 så då får jag och Rebecca roa oss själva medans. Men det har vi redan planerat ;) 
 
 
Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela