Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

San Francisco dag 3 - Turist i SF

Publicerad 2016-05-23 05:04:19 i My Life,

 
Idag var vi som sagt i gårdagens sista inlägg, i San Francisco och turistade. Vi började med att åka till Golden Gate Bride. Vi gick omkring där och tog en massa bilder. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen blev vi hugriga så vi åkte in mot "stan" och parkerade bilen. Vi promenarade på gatorna så hittade vi ett Café som vi stannade till på och åt lunch. Jag och Rebecca åt en väldigt god cheese and bacon burgare med pommes och Carro tog en sandwich med pommes. 
 
 
 
Sen vandrade vi vidare längs gatorna, stannade till ibland och kollade på street magic. Vi gick till Pier 39 där det fanns en massa sjölejon. Usch vad det luktade fisk där haha. 
 
 
 
 
 
Innan vi skulle röra oss hemåt tog vi en paus på ett café och åt lite glass. Efter det satt vi oss i bilen och hade lite sightseeing med hög musik och rutorna nervevade. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela