Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

Pannkaksfrukost, PW och världscupen i hoppning

Publicerad 2016-03-27 20:24:00 i My Life,







Började denna vackra påskdag 2016 med att åka till några kusiner som är hemma för tillfället, de bor just nu i Göteborg och pluggar, på pankaksfrukost! Väldigt gott och mysigt var det! Roligt att träffas igen!

Väl hemma igen bestämde jag mig att ta en lång PW i det fina vädret. Solen sken men det blåste lite för mycket. Men jag överlevde ;)

Har precis kollat på Världscup hoppningen från GHS. Riktigt spännande var det. Många svenska ekipage till omhoppning och Rolf-Göran Bengtsson tog en tredje plats. Blir verkligen sååå sugen på att hoppa och tävla när jag kollar på det. Var ju så längesen sist för mig. Hoppas att jag inte får vänta allt för länge tills det blir min tur igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela