Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

LA dag 2 - Hollywood skylten, Venice Beach & The Cheesecake Factory

Publicerad 2016-06-01 19:00:00 i My Life,

Jag vet att jag är sen. Jag skrev faktiskt detta inlägg redan igår på min iphone men den har jag tappat i marken så den är helt knäpp så et slutade med att jag fick stänga ner hela appen:))))))) Inget sparades ju såklart:))))

Men här kommer i alla fall LA dag 2.

Vi började med att äta lite pizza till frukost. Vi hade rester över sen kvällen innan och tyckte att det lät godare än frukosten hotellet bjöd på. Hade ni sett den skulle ni förstå varför vi gjorde vårt val med pizzan.

Senare tog vi bilen mot Hollywood skylten för att ta lite fina bilder. Vi gick sedan på ett museum som låg därtill. När vi kände oss klara tog vi sedan bilen vidare ner mot "stan" vi tog en sväng runt Beverly Hills bland annat. Så otroligt fin miljö och så fina hus!
 
Vidare åkte vi mot Venice Beach. Där promenerade vi helt enkelt längs stranden. Inte på stranden utan uppe på gatan där den fanns en massa små shoppar och annat. Vi stannande till och köpte glass, gick i butiker och hade det bara allmänt bra. 

Efter timmar av strosande, bestämde vi oss för att köra tillbaka till hotellet för att vila lite och fixa oss inför kvällen. Då skulle vi nämligen ut och äta på The Cheesecake Factory.
 








Mätta och belåtna tog vi bilen återigen hem till hotellet för att sova.
Morgonen därpå var det dags att åka hem mot Carro igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela