Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

Torsdag

Publicerad 2015-01-29 23:31:16 i My Life,

Go kväll på er! 

En kort dag blev lång idag. Började 12.20 k& slutade 13.40. En lektion. Planen var att jag så snabbt som möjligt skulle ta bussen till Hööks för att köpa em grej. Men så blev det knas me bussen så det tog aå mycket längre tid än vad jag hade planerat. Men men så blir det ibland. 

Vi var i alla fall på markarbetsträning ikväll. Lovisa som red, gick väldigt bra faktiskt. Bra när det blir varierat med markarbetsträningar & hoppträningar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela