Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

Mysdag med bästa

Publicerad 2014-07-31 23:15:18 i My Life,





Första dagen här i Skåne & hos Julia blev en riktig mysdag. Vi tog en lång & välbehövlig sovmorgon (för min del i alla fall) till 12. Sen drog vi ner till Ica & handlade lite till vår brunch som vi gjorde. Riktigt gott & snyggt blev det med. 

Tog en liten tur ner in Osby town också hahah. Avslutade kvällen med frukterna och Nutella som blev över från brunchen till DICTE

I morgon drar vi till Göteborg över helgen, i morgon blir det Lisebeeeerg. 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela