Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

Valborg

Publicerad 2014-04-30 16:27:16 i My Life,

Kom hem från Uppsala för en stund sen. Träffade lite kompisar & hade picknick i en park. Riktigt mysigt! Jordgubbar & nutella, baguetter, kakor, dricka & ja lite smått & gott helt enkelt. Var dock tyvärr tvungen att åka hem lite tidigare då jag ska bort ikväll till en annan kompis med andra vänner & jag behöver hem fixa stallet osv innan. 

Ha en bra Valborg alla fina bloggläsare & ta det lugnt med allt, håll ihop lämna inte någon ensam eller bli inte lämnad ensam! 

Puss 


Bild från när jag var i Skåne på påsklovet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela