Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

Hem ljuva hem

Publicerad 2013-06-30 23:33:31 i My Life,

Heeeej på er! Nu är jag hemma från Skåne, åkte hem igår. Jag har verkligen haft det jätte roligt och ville knappt åka hem, men samtidigt var det väldigt skönt att komna hem!
I fredags så var ju jag och Julia på Coming Home Tour, Eric, i Malmö. Det var så BRAAA! Vi köade väldigt länge men det var de verkligen värt! Konserten var verkligen grym, stod på första raden och allt. Efter konsert kunde inte vi stanna kvar och vänta på Eric, för vi var tvugna att åka till stationen och ta tåget så vi inte missade sista.
Igår var jag ju också på Sommarkrysset för att Eric var där! Såklart! Det var ÄNNU BÄTTRE! Varför, ja det vet kanske några av er om ni följer mig på Instagram osv. Men tänker skriva om det här också senare.

Nu måste jag ta och lägga mig, ska upp tidigt i morgon och vara konfrimandledare!

Puss

Bild från konserten. Förlåt för den dåliga bildkvalitén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela