Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

Fläktis, I love u

Publicerad 2013-07-30 22:06:09 i My Life,

Just nu så är jag verkligen glad att jag har min vän fläktis, han är min bästa vän just nu. Har precis kommit in från en promenad med Stella, en hund som vi passar, i alla fall så tog jag nog på mig lite för mycket kläder än vad jag egentligen behövde. Det regnar ute och jag vill inte bli blöt och frysa, det räcker nog för att ni ska förstå.

Just nu ligger jag i sängen och tänkte kolla på en film. Ska inte bli så sent i kväll, ska nämligen upp tidigt i morgon för ska iväg och jobba några timmar.
I morgon kväll så ska jag också hoppträna! Var 2 veckor sen sist nu, eftersom att jag har varit på Gotland hela förra veckan. Så det ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela