Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

FRÅGESTUND

Publicerad 2012-10-12 10:57:24 i FRÅGESTUND,

Tänkte att det var på tiden att ha en frågestund nu på bloggen.
Så det är bara att börja fråga på! Fråga hur mycket ni vill och vad ni vill! Svarar på alla frågor som jag kan/vill svara på. Men jag försöker att svara på alla!:)

Ni kan skriva frågorna eller frågan i en kommentar på detta inlägg, eller i blogresponse som finns längre ner på bloggen på vänstersida.

Ni kan fråga till och med fredag nästa vecka!

Let's go!

Kommentarer

Postat av: saaaaaadefan

Publicerad 2012-10-12 19:58:50

Vem är det saadefan du fått bäst kontakt med?
hur många gånger har du sett eric?
dom fem största saadefansen enligt dig?
är du oskuld?
är du kär?

Postat av: Tilda<3

Publicerad 2012-10-12 20:49:58

1. äpple eller päron?
2. Liv utan dator eller liv utan mobil?
3. Gillar du vindruvor? xD
4. Favoritgodis?
5. Favoritmat?
:* <3

Postat av: Julia (den bästa) Bengtsson

Publicerad 2012-10-12 20:58:00

Ok, nu ska jag försöka ställa en massa frågor! : vilka är din snyggaste outfit? Hur sminkar du dig? Hur många Erik saade autografer har du? Vilka artister gillar du mer än erik saade? Sjunger du? Kan du sjunga lite i videon? Vilken är din bästa (kusin)? Vilka är dina snyggaste skor? Vilken håller du på i X-factor?

Postat av: Julia

Publicerad 2012-10-15 11:43:19

När ni har sålt fluffy ska ni köpa en ny ponny eller storhäst?

Postat av: Anna

Publicerad 2012-10-15 16:46:19

Är du oskuld?

Postat av: mathilda

Publicerad 2012-10-21 19:48:57

Vilket är ditt favoritmärke på hästsaker?
Hur skulle din drömhäst va, eller är Harry din drömhäst?
Hur hög är Harry?
Ska du tävla i heby på christmas show?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela