Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

God natt inlägg!

Publicerad 2012-01-31 22:09:35 i My Life,

Här kommer då mitt lilla god natt inlägg!(:
Nu hade jag tänkt att sova. I morgon är det skola igen som vanligt. Musik prov som jag tror kommer gå bra!
Jag anmälde även mig och Lovisa till lokala/regionala tävlingen i Heby den 12:e februari. Hoppar bara LC då igen. Jag vill få minst två felfri LC till innan jag börjar med LB igen på tävling. Men å träningar så tränar jag ju på LB nivå men det kan bli högre ibland också;)

God natt på er då! <3

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela