Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

I miss you.

Publicerad 2012-02-29 21:27:16 i My Life,

Hejsan hejsan!
Ligger i sängen med min fina, söta lilla älskade katt Sune bredvid mig. Han ligger så snällt och sover.

Kom hem från Heby för ca en timme sen. Så då åt jag lite och kollade på Sveriges Mästerkock med mamma och pappa. Tv 11 funkar inte på Tv uppe just nu, så det blev inte Glee. Men spelade in det i alla fall.

Nu ska jag nog ta och sova hade jag tänkt. I morgon blir det plugg efter skolan och den ut och rida. Blir ett dressyr pass i morgon.

Puss, god natt och sov gott! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela