Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

San Francisco dag 6 - Jobba på brännan

Publicerad 2016-05-26 08:35:53 i My Life,

Hallå! 

Idag har vi inte gjort så mycket egentligen. Blev en lugn vilodag. Carro gick i skolan till 11. Jag och Rebecca tog och tränade innan Carro kom hem. Sen satt vi oss i solen en stund innan vi gick till Mc Donalds och köpte lunch. Efter det blev det bikini på för då kom solen och värmen fram ordentligt. Så vi tog en varsin solstol och la oss vid poolen. 


Sen vid halv 6 tiden åkte vi först till KFC och köpte mat och åkte sedan visare till Carros skola för de skulle ha rep inför en dansföreställning de har nästa vecka. Väldigt duktiga och talangfulla dansare!

 
Vi kom hem för en stund sen. Nu ligger vi i våra sängar och ska snart sova. 
I morgon drar vi till LA!!! 🌴☀️🇱🇷

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela