Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

San Francisco dag 5 - träning, picknick och film

Publicerad 2016-05-25 09:04:36 i My Life,

Hallå! 

Idag tog vi en längre sovmorgon till typ 11. Carro gick ju i skolan till halv 3 idag så jag och Rebecca var ensamma. 

Vi tog först en promenad och sen gjorde jag ett magpass. Jag skulle även ha gjort vattengympa i poolen men nyckeln passade inte. Så det kanske blir i morgon istället om de hittar en nyckel som passar vill säga. 
Efter det tog vi och ät lite rester från gårdagens middag till lunch. 


När Carro kommit hem, fixade vi oss och åkte iväg och handlade lite godsaker för att sedan ha picknick i en park. Mysigt och gott. 






Nu ligger vi i sängen och ska snart sova. Jag och Rebecca kollade på High School Musical 3 ❤️❤️❤️❤️ innan. 

Nattie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela