Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

Går som planerat

Publicerad 2016-03-23 12:44:00 i My Life,

Hallå!

Har precis ätit klart min lunch, blev makaroner och hemlagade köttbullar. Har hittills hunnit med allt jag planerat för dagen. Gick upp vid halv 10 och körde ett träningspass, duschade och lagade mat. Nu passade jag på att blogga i pausen på mitt högskoleprov-pluggande. Ska försöka att hinna göra klart ett prov innan jag ska åka vidare till jobbet.

I morgon är det för övrigt sista arbetsdagen på denna vecka. Ska bli väldigt skönt med lång helg!

Vi hörs

Puss
 
Bild på en liten Missi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela