Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

Uppdatering av veckan som gått

Publicerad 2016-04-11 10:54:00 i My Life,

Insåg nu att jag inte bloggat på hela förra veckan. Förra veckan var det så mycket både på jobbet och hemma. Jobbade övertid hela veckan samtidigt som jag skulle hinna plugga till högskoleprovet. Allt gick liksom i ett. När jag vaknade vid 10 var det bara att gå upp, klä på sig, äta frukost, börja plugga hp, laga mat, plugga lite igen och sen vidare till jobbet och sen sova. Ungefär så såg hela min vecka ut.
 
I lördags gjorde jag Högskoleprovet som tog precis hela dagen. Åkte 7 hemifrån och var hemma igen halv 7. Helt slut var jag.
 
I söndags alltså igår, var vi iväg och hälsa på våra kusiner. Extra roligt att träffa vår nya lilla kusin Josefine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela