Sofia Bengtsson

www.sofiaabengtsson.blogg.se

Snart slut

Publicerad 2016-04-03 00:20:17 i My Life,



Alltså denna dessert. Har ni inte smakat den? Så gör det!!! Finns att köpa på de flesta matbutiker. 

Halva helgen är redan slut. Bara en dag kvar sen är det en ny arbetsvecka som väntar. Skulle inte tacka nej till lite fler dagar ledigt.

Hur som helst så följde jag med min tränare som hästskötare på tävling idag. Trots det kalla vädret så var det roligt! Extra roligt var det såklart när hon vann. Alltid roligt när det går bra och man blir placerad speciellt när man är bäst och vinner :)

Nu på kvällen så var vi över på middag hos Carro, som inte ens är hemma hon är ju i USA, San Francisco rättare sagt på dans collage. Har inte träffat henne på 7 månader nu, men snart blir det ändring på det! Längtar!

Nu ska jag nog snart ta och sova. I morgon ska vi iväg och rida på förmiddagen. Sen ska jag försöka att plugga högskoleprov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia Bengtsson

Jag som driver denna blogg är en tjej på 18 år, född 1996. Här skriver jag om händelser som i mitt liv. Kommentera gärna! Puss

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela